Tomteverkstan...


Idag var det pyssel så det sjöng om det i tomteverkstan! =) Julmusik spelades också *nynnar*
Nu är ni säkerligen nyfikna över vad jag fick gjort av min lilla oboyburk?

Jag blev sååå nöjd med den! Alldeles underbar ju! Och jag som var så ledsen över att jag inte hade något julpapper. HAHA! Jag her precis bevisat att man inte behöver julpapper för att få till en julig postlåda! =) Denna lilla "postlåda" ska få äran att hålla våra julkort =) [det vill säga om vi får några]

Jag hoppas bara att den är tillräckligt bred för att få plats med julkort. Scrappare gör ju gärna bredare kort och då är jag rädd att jag inte får ner dem men man kan ha de andra julkorten i den =D Sen kan man jau faktiskt ställa in den i vitrinen och låta julkorten stå lite fint runt om den =D Kan bli lite som ett skyltfönster nästan...

Så, kära vänner, vad tycker ni om min "postlåda"??
Har ni gjort om något för att få det lite juligare?





Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

Den blev super fin! Du kommer med så roliga ideer hela tiden jag fastnar bara i mina... :P

2008-12-08 @ 20:56:08
URL: http://blommis86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback