Vilket fynd! =)


Idag har jag verkligen gjort ett riktigt fynd! Bäst av allt var att jag gjorde det i princip där jag bor också =)
Jag var inne och surfade runt på blocket idag och hittade en massa byråer och sekretärer som jag föll för. Jag mailade iväg annonserna till Stefans jobbmail och diskuterade igenom saken med honom =D *mycket positivt resultat* ;o)

Det blev en alldeles underbar sekretär! =) Den är i mycket fint skick och perfekt till mina scrapsaker. Den gick på 400kr och det var absolut överrenskommet tyckte vi! *glad*

Visst är den fin?!?
[klicka på den för större bild]



Jag ska ta lite bilder på den sen. Nu har jag ju lyckats fylla den med lite scrapsaker =) Den ser så mysig ut. Har den här i vardagsrummet intill skriv/databordet. Där passar den perfekt! Kan jag och Stefan sitta nära varandra om kvällarna när jag pysslar och han vill sitta vid datorn =)

Det var riktigt trevliga människor vi köpte den av också =) Blev verkligen lycklig när vi fick veta att den fanns kvar! Jag har länge velat ha en egen liten hörna där jag får göra som jag vill och där jag kan ha alla mina saker. Känns så dumt att fylla bokhyllan med en massa skit! Det ser inte så värst trevligt ut heller =P *haha*

Nej tillbaka till Cityakuten och sen sovdags! Ha en fin natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback