Galet högt


Äntligen! Jag har fixat och trixat med denna layout i två dagar nu. Den ville verkligen inte bli bra. Jag har varit så frustrerad och besviken i omgångar. Jag har verkligen fått kämpa och tänka till så det nästan börjat lukta bränd hjärna här hemma. *fniss* Som tur är lyckades jag fixa den till sist!

Skillnaden mellan plottrig/tråkig och snygg/häftig kom när jag använde mig av punchinella för att skapa den oranga effekten omkring de "små" fotona. Det var då jag såg möjligheten i denna layout och insåg att den kanske gick att rädda. När jag sedan valde att sätta dit pilen och långt om länge hittade en passande rubrik så blev jag nöjd med resultatet.

Visst, det är kanske inte en av mina bästa layouter men jag tyckte ändå att den blev lite busig och cool.


Vad säger ni? Lyckades jag få fram någon känsla i den?





Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jättefin layout!!

2009-08-23 @ 08:50:29
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Stefan

Haha... Jag kände lukten av bränd hjärna minsann. Men resultatet blev ju bra till slut.

2009-08-24 @ 13:29:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback