"Göbbe"


Nu har jag suttit vid min sekretär och skapat igen. Givetvis fortsatte jag på bilderna från Liseberg. Denna gången ville jag framhäva vår vän. Han spenderade hela dagen på Liseberg med oss.

Från början såg layouten ganska tråkig, "platt" och enformig ut men sen kom jag på idén med att göra små kaniner och färglägga dem som Lisebergskaninen. Detta gjorde hela layouten mer levande och fantasifull.

Jag brukar kalla min vän för "Göbbe" och därför var det givet att detta skulle få bli en passande rubrik. Jag blev mycket nöjd med resultatet!




Vad tycker ni om denna fantasifulla layout?





Kommentarer
Postat av: W

hihi.

Tack vännen. den var Görfiin som vi säger :P

2009-08-17 @ 21:41:23
Postat av: Anonym

så fiiiin den blev.

2009-08-17 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback