Livsboken


Jag har nyligen börjat en kurs som heter "Hela Livet". I denna kurs fick vi uppgiften att göra en livsbok som vi ska använda till att skriva ner våra läxor, tankar och känslor i under kursens gång. Vi fick lov att ta med oss något foto eller liknande till kursen för att använda till vår bok.

Jag gjorde en liten layout som jag tog med mig för att sätta på framsidan. En av gruppmedlemmarna hade tagit med sig lite tyger och liknande som vi alla jättegärna fick ta del av och använda till vår bok. Jag valde två dammtrasor i lila och rosa men jag fortsatte även att jobba lite med bokens utseende när jag kom hem till min egen pysselhörna.

Såhär blev då resultatet:






Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggt!!



Ber om ursäkt, för att det blivit två tomma och felaktiga inlägg i min blogg! Det finns nu bara ett inlägg om att vinna biljetterna, och där finns det också en länk till deras sida, där det beskrivs hur man gör för att vara med i utlottningen.



Tack för att du uppmärksammade mig på problemet!



Kram

2009-09-21 @ 16:24:08
URL: http://scraplinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback