Ångesten bubblar i mig...

Jaha, då sitter man här och mår dåligt. Har ångest över att vi har ätit chips, dippa och choklad. Visserligen har jag gått väldigt mycket denna veckan och varit riktigt duktig och nu är det dags för min period igen. Då blir jag så grymt sugen och kan verkligen inte låta bli. Dock är det så att EN dag får räcka! Mer vill jag inte ha heller för jag mår verkligen inte bra av det. Blir en lång promenad imorgon så att jag får bort lite av det onödiga jag stoppat i mig ikväll. Nu ska jag sova. God natt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: camilla

Förstår dig i det du skriver:( men ny dag idag och nya tag:)

Som du säger du har ju gått så otrolig mycket denna veckan,det kommer att gå bra ska du se.

Kram

2009-04-07 @ 12:43:05
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: camilla

Ja jag vägde mig vid ungefär samma tid:)

Efter att jag vaknat och hade ätit samma frukost som dagen innan;)

Jaja jag har säkert gått upp de där 0,7 imorgon;)

Kram

2009-04-07 @ 16:01:21
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin