Cykeltur i vårväder

Idag gjorde vi det igen. Samma runda som förra veckan men det blev inget dopp i sjön denna gången. *skrattar*

Två mil på cykeln och endast ETT stopp i mördarbacken, längst upp på toppen! *stolt* Dock slutar egentligen inte backen där men den allra jobbigaste biten tar slut där. Det är backigt nästan hela vägen hem från det att man når mördarbacken. (Rundan gav mig 13 points!)

Detta är efter ungefär halva vägen då vi stannade för att fylla på vår energi med vars en banan och lite vatten.



Min supersnygga och fartfyllda cykel! *ler*

Bilderna visar inte riktigt hur pass illa backen är i verkligheten men ni kan se det på ett ungefär i alla fall.


Såhär såg mina händer ut efter två mil på cykeln!


Kommentarer
Postat av: camilla

Jo men visst ser man hur det stiger eller lutar;)

Usch inget kul att cykla:( Tycker det är jobbigt,det får räcka med den lilla biten som jag har till jobbet;)Tar ca 3-4minuter:)

Kram

2009-04-18 @ 19:11:10
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: camilla

Har läst någonstans att det var 4p i en sådan. Tror jag nu:)

Kram

2009-04-19 @ 14:09:30
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin