Dåligt uppdaterat

Ja jag vet att jag inte är så duktig på att uppdatera här just nu. Jag har bara inte så mycket att säga.

Nu är det en liten svacka igen. Blev Burger King igår eftersom jag var inne på sjukhuset för provsvar och idag orkade jag inte laga mat så vi fixade tacos. Det är för visso mycket bättre än en pizza eller en kebab som jag var sugen på men det är fortfarande inte bra.

Någon direkt motion har inte det inte heller blivit mer än när jag skulle till vårdcentralen idag. Cyklade dit och hem, det tar ca 5-7 minuter. Imorgon ska vi dock börja med våra långa promenader igen och inga ursäkter!

Idag har jag bara en riktigt dålig dag och har inte direkt lust att vara ute och möta världen. Jag vill bara stanna inne och mysa med min underbara man. (Vi blev lite osams igår så jag vill ha honom helt för mig själv idag *ler*)

Jag kan bjuda er på ett gott skratt idag i alla fall.

Här har ni mig när jag precis stigit upp ur sängen idag.
(Märk väl att jag inte rört håret alls det såg bara ut så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin