Jag ÄR galen!

Hör och häpna mina vänner...

Idag visste vi inte alls vad vi skulle hitta på. Vi visste att vi behövde veckohandla så det gjorde vi på förmiddagen. Efter att vi varit och handlat och var på väg hem kom jag på en riktigt bra idé.

Vi packade kameran, videokameran, pic nic filten, dricka och bananer. Sedan satte vi oss på våra cyklar och cyklade 6 km ner till sjön. Väl vid sjön klädde jag av mig och hoppade i sjön (jag hade bikini under kläderna såklart!).

Kan ni tro att jag tog årets första dopp idag?!? Det var kallt kan säga men ack så uppfriskande. Jag funderade på att hoppa i en gång till men jag lät bli för jag orkade inte torka en gång till.

När vi var färdiga vid sjön cyklade vi hemåt men inte samma väg som vi kom ifrån. Till slut hade vi cyklat hela 2 mil och en del av vägen var riktigt jävlig för där var en backe som jag aldrig trodde skulle ta slut! Det fanns några små backar längs vägen som inte var så roliga heller men när vi väl kom hem kändes så skönt.

Jag kände/känner mig som en guldpristagare! Jag klarade faktiskt av att cykla 2 mil utan att gnälla och jag klarade av den jävliga backen med endast två stopp och ingen gång alls. Det hade jag inte klarat för 1,5 år sedan.
 
Vi blev båda riktigt sugna på glass men det lät vi bli att handla och sedan blev vi sugna på pizza men det lät vi också bli! Istället köpte vi potatissallad och grillade kött, korv och grönsaksspett. Det enda "dumma" vi köpte med oss hem var lite cashewnötter och det tycker jag banne mig att jag har rätt att unna mig efter 2 mil på cykeln!

Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv!

(Här är bildbeviset på årets första dopp)


Kommentarer
Postat av: *Pinglan*

Du är verklingen galen :P Och duktig med att stå i mot suget, men kan garantera att den maten du åt i stället var mycket godare :)

2009-04-13 @ 21:54:50
Postat av: Mia

Bra.! Du är ju jätte duktig.. All Beröm till dig.. Detta klarar du ju hur bra som helst:) Kram på dig

2009-04-13 @ 23:40:28
URL: http://flickanhetermaria.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja du ÄR VERKLIGEN GALEN:P

Herre gud det måste ha varit svinkallt....brrr!

Kram

2009-04-14 @ 13:21:53
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin