Klätterapa

De säger ju att det är bra att motionera mycket dagligen men hur räknas klättra i träd? Haha, finns det ens något sätt att räkna på det med motionsstickan? Jag tror det knappast men det spelar ingen som helst roll för det var (är) roligt ändå!

Vi var iväg och gick en markerad runda i både skog och på betesmarker igår. Mormor följde också med och det var mysigt men riktigt jobbigt! En del av rundan fanns där riktigt jobbig terräng på så man blev ganska så varm och svettig vilket är bra. (Just då var det inte lika roligt kan jag säga!)

Ibland var stavarna bara i vägen för mig men jag var nog mest glad att jag hade dem med mig. Vi såg så mycket fina utsikter och så mycket fin natur. Det var alldeles underbart. (Trots tråkigt väder) 

Vi är ju riktigt dålig på att leta upp sådana ställe egentligen och när det dessutom ligger med cykelavstånd ifrån oss. *fy skäms* 

Vi har alltså bott här i fyra år och aldrig fått för oss åka dit. Där finns ju hur många markerade vägar som helst att följa så det blir vad vi ska ägna våran vår och sommar till. Packa en matsäck, hoppa på cykeln och vandra som tusan! (Nu ska jag bli smal!)



Kommentarer
Postat av: camilla

Usch jag ära förfeg för att klättra i träd:( gillar inte det alls.

Men barna de stormtriv i trädena;)

Kram

2009-04-06 @ 16:54:41
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin