Sommarvärme!

Igår hade vi en alldeles underbar dag och det blev några "årets första".

Dagen börjades med en fantastisk frallefrukost. *mums* Sedan fixade vi allt som behövde göras här hemma och åt lunch. Efter lunchen tog vi en liten promenad in till centrum.

Inne i centrum tog vi vars en Magnumglass och det var årets första glasspinne. Den var riktigt god alltså! Det var som en smakexplosion i munnen och jag kan varmt rekommendera er att prova en "Magnum temptation" med mörk choklad!

Efter glassen gick vi hem igen och började förbereda allt vi behövde för att grilla. Årets första grillning, då är det verkligen vår och början till sommar. Det blev hemmagjorda hamburgare, Sannas potatissallad och massvis med grönsaker. Till det hade vi Coca Cola Zero och det var himmelskt gott! Trevligt sällskap hade vi också eftersom min svägerska blev hitbjuden efter jobb.

När maten var äten och allt var undanplockat gick vi en liten promenad och bara tittade på naturen runt omkring.

Sist men absolut inte minst slutade kvällen med Robinson på tv och en massa andra serier som vi tittade på via datorn. Vi har ju lyckats hitta sidor där man kan titta på serier direkt på internet utan att ladda hem något och det är fullt lagligt. Det har till och med stått om det i Aftonbladet så det blev en mysig dag/kväll.

(Himmelskt god glass!)


(Dukningen och maten)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Men vännen! Vilken härlig dag du fick och väl unnat glass.. Så kul att se att du fick en sådan fin dag..



Jag har packat ner gympaskorna i väskan nu för jag ska njuta av att gå på asvalt.. Önskar dig en underbar påsk nu vännen...

Så tänker du posetivt med allt nu och kämpar på..

Jag är ju närmare en någonsin ju =)



Så hörs vi när jag kommer hem vännen...



Kramar om dig massor

2009-04-05 @ 16:20:48
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin