Vårsolen gör mig lycklig!



Det blev en mysig promenad igår igen. Vi gick upp mot skogsgläntan men vi gick aldrig riktigt in i skogen utan vi gick nästan lite runt den. Men det var lika mysigt ändå!

Vädret är så underbart just nu och det gör mig på så gott humör. Jag mår verkligen bra när solen står högt på himlen. Det är till och med så att jag har börjat använda "piratbyxor" (capribyxor?). Jag har ju en tendens att bli väldigt varm för ingen anledning alls och det är jobbigt.

Det blev en runda på 2 timmar men vi var nog i rörelse 1,5 timmar (5,5 km) eftersom vi stannade här och var med kameran.

Till sist hamnade vi på Konsum här i Byn eftersom vi skulle ha Aftonbladet och det var en stor prövning för min del.

Konsum är nämligen stället vi brukade gå till när vi skulle handla chips och godis m.m att mysa med om kvällarna. Jag var ruskigt sugen på att handla en massa när jag var där inne men både jag och min man var duktiga och lät bli! (Nu för tiden när vi handlar går vi till Hemköp)






Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skriver och berättar om maten senare, ska till mina föräldrar nu.. Kram Mia

2009-04-04 @ 13:14:05
URL: http://flickanhetermaria.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja vi har det helt underbart varmt här oxå;)

Jag kan säga att man blir skit hungrig av att köra 3 pass efter varanda.Som jag har ätit;)

Ha en fortsatt sköne eftermiddag/kväll

Kram

2009-04-04 @ 16:33:30
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Sanna

Åhh vilka härliga bilder...Lägntar ner ännu mer nu..



Kramar om

2009-04-05 @ 16:22:31
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin