Det är ju trots allt Fredagen den 13 idag!


Fyyy faaaan!!! Ja, nu svär jag så det står härliga till!

Vi skulle ha kokt sej med potatis och ägg och persiljesås idag. FY FAN! Det luktar ju något så vidrigt så vi nästan kräktes här hemma. Jag smakade på fisken och det smakade verkligen inte gott. Vi är verkligen inga fiskmänniskor. Torsk i ugnen med bechamelsås, potatis och rivna morötter tycker jag mycket om och fiskpinnar men annars är fisk inte gott!

Vi måste sluta göra en massa fiskrätter. Vi vet ju att vi inte gillar det och bara för att bilderna ser goda ut betyder det inte att det är gott i verkligheten! Nej idag får vi faktiskt äta pizza istället. *suck* Jag vet! Fan vad dumt men vi har inget hemma och nu är klockan så mycket och det tar sådan tid att laga något. Som rubriken säger: "det är trots allt Fredagen den 13 idag" och det sägs ju vara en otursdag. Mycket riktigt så hade vi otur med maten.

Jag ser det som så, jag hade min vägdag igår och unnade mig knappt något alls så jag får ta det idag sitället men sen blir det att gå ut och röra sig i snön i helgen med min man!

Så jävla typiskt! Att vi/jag aldrig lär oss/mig!
VI ÄTER INTE FISK! CLINEN, SLUTA LAGA FISK!!!
(Där försvann min underbara dag och mitt härliga humör! *suck*)


Kommentarer
Postat av: camilla

Ajdå :(

Ja det är inte lätt att laga fisk det är verkligen inte det. Jag gillar fisk det gör jag men har så svårt för att laga till den,blir aldrig riktigt bra :( Men lax det bara älskar jag och DET kan jag laga till ;)

Ha en bra alla hjärtans dag

Kram

2009-02-14 @ 13:17:00
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin