Idag njuter jag av livet!

Både igår och idag var jag ute och fotograferade. Igår var det dock inte alls lika fint eftersom himlen var ganska grå. Idag har himlen varit alldeles klarblå. En riktigt underbar blå färg. Jag har verkligen njutit av att vara ute och vandra. Det var nästan så att jag inte ville gå in igen...


Idag gick jag ute i snön ungefär 1 timme och 30 minuter. Det var riktigt skönt och kändes så uppfriskande. Luften är riktigt härlig och solen smekte mig så underbat på kinderna. Hela jag fylldes med varma och nästan lite nyförälskade känslor. Såhär har jag inte kännt det på länge! UNDERBART! Känns så härligt att leva en dag som denna!

Tycker synd om alla er som sitter/står inne och jobbar idag speciellt min älskling!! Hade velat ha med honom ut på min fotorunda idag. Allt var/är så otroligt vackert.

Ca klockan 10 stod jag på en liten liten kulle här ute och lyssnade på alla fåglar. Det var -7,5 grader men verkligen inte kallt. Jag tog av mig mina öronmuffar och mina vantar, stängde av musiken jag hade i öronen och bara njöt av hur stillsamt och vackert allt var. Jag passade även på att ta denna bild:


När jag kom in åt jag lite lunch och nu sitter jag här och lyssnar på musik som gör mig glad och tittar på alla vackra bilder jag lyckades ta idag. Det är såhär livet ska kännas varje dag! Som sagt, idag njuter jag för fullt av livet, bara finns och  värnar om mina härliga känslor!

Hur har det idag mina älsklingar?
(Förresten, jag vill tacka alla riktigt hjärtligt mycket för alla peppande ord och för att ni vill följa mig på min långa, underbara och ibland tunga resa! Det betyder mycket för mig!)


Kommentarer
Postat av: camilla

Men vilka unederbara bilder!!

kanon härligt!

ha en bra kväll

Kram

2009-02-13 @ 14:24:05
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Mia

Så söt du är på den bilden:)

2009-02-13 @ 20:33:58
URL: http://mian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin