Vilken besvikelse!


Här vaknar jag och ser att det lyser minsann ifrån persiennerna. Vad lycklig jag blev att det var sol och min första tanke var givetvis: PROMENAD!


När jag rullar upp persiennerna i köket fick jag en helt annan bild kan jag säga. Snö!?! Det hade banne mig lagt sig lite pudersnö på marken. Nej, NEj, NEJ säger jag bara!!!! Jag vägrar gå med på detta. Nu vill jag ha sooool vår och värme!


Jag trotsade vädret och gick ut ändå. Det var faktiskt kallt och vinden piskade mig fruktansvärt i ansiktet. Så besviken jag blev. Jag som såg fram emot en härlig promenad i solskenet. Visst, det var ju soligt och fint men alldeles för kallt för att kunna njuta av det.


Jag ska göra som supersöta Sanna säger, fokusera på motionen och checklistan! Tack för all vägledning, motivation och inspiration du ger mig! Det betyder mycket för mig! DU betyder mycket för mig. *ler*


Nej nu får jag nog gå och göra lite gröt. Jag lyckades inte komma upp förrän runt 10 idag och eftersom jag tog en promenad innan frukosten får jag äta den nu istället. *plockar fram checklistan*


Kommentarer
Postat av: camilla

Om det bara hade varit pudersnö :) Här bara vräker det ner.

Kram

2009-03-24 @ 14:04:24
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin