Nu fick jag röra på fläsket igen!


Nu har vi kommit igång med våra promenader igen. Idag var första promenaden på evigheter (känns det som i alla fall) och det var skönt. Jag hoppas bara att vi håller i det nu och inte kommer på en massa ursäkter. Jag vet ju att promenaderna gör att jag mår mycket bättre.

Det var lagom varmt att vara ute när vi gick vid 20-tiden. Det hade precis börjat svalna av men inte hunnit bli det minsta kyligt. (Min man sa att han tyckte det började bli lite kyligt när vi nästan var hemma men han är en kylling när det kommer till kyla!)

Pointsen har gått bra både igår och idag också så nu känns det som att jag är på rätt bana igen. Jag tror dock inte att det kommer bli något minus denna veckan men om jag har tur kan det i alla fall bli ett
+ - 0 på vågen. *hoppas hoppas*



Kommentarer
Postat av: Pulver

Stavgång är grymt bra. Funderar på att rasta mina idag eller imorgon.

2009-05-26 @ 12:58:22
URL: http://viktminskning.blogsome.com
Postat av: Malin

Stavgång är riktigt roligt! Synd att jag inte har skaffat mig några stavar än bara. Brukar vara ute och cykla nångång i veckan, kanon träning det med!

2009-05-26 @ 15:54:24
URL: http://muzzliz.blogg.se/
Postat av: *Pinglan*

Vad roligt att det börjar gå bättre för dig också, nu jädrans ska kilona bort :) Om du känner att du verklingen vill ha en kan jag köpa en och skicka till dig, bara att hojta till :) kram Pinglan

2009-05-27 @ 11:57:10
URL: http://www.lillrompan.wordpress.com
Postat av: Anonym

Sv: Jag har en hormonspiral så den kan försvinna redan efter några timmar om jag har tur :) Får hålla tummarna nu.. hihi

2009-05-27 @ 15:53:06
Postat av: *pinglan*

Det förra var från mig, men det förstod du nog :P

2009-05-27 @ 15:53:53
Postat av: Sanna

Man ser verkligen att du gått ner på dessa bilder.. Bravo vännen min..

2009-06-01 @ 09:48:38
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin