Vilken underbar cykeltur!

Idag har vi motionerat cyklarna igen. Det blev en runda på 2 mil och 6 km. Det tog oss lite mer än två timmar att cykla den rundan och det var jobbigt som fan större delen av vägen. (ursäkta ordvalet)

När jag kom hem trodde jag att jag skulle dö så trött jag var. Knäna vek sig på mig och jag kände mig rent yr och svimfärdig. När jag väl hade fått mat i mig kändes det mycket bättre och nu är jag hur nöjd som helst.

Jag tjänade 15 points, blev riktigt mör i kroppen och det får man vara nöjd med tycker jag. Vi har sett så mycket fin natur och haft en underbar utsikt hela vägen. Vad underbart det är med vår!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen! blir så glad när jag ser kort på dig, du ser så glad ut.. Så kul att du gör saker, och skriver om det sedan... Snart är crusing här i Sundsvall gissa vem som kommer att stå och titta...



Vill ge dig en kram vännen min

2009-05-06 @ 16:56:49
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin