Linguini med biff

Som ni kanske läste i förra veckan har Fredagar nu mera blivit "Smala Italien Fredagar" här hemma. Vi väljer ut ett recept ur Viktväktarnas "Smala Italien" och testar om det är något för oss.

Idag gjorde vi "Linguini med biff" (som ni kanske redan har förstått). Det blev så gudomligt gott! Min man var inte lika förtjust i det som jag men han är villig att ge det en chans till i alla fall. (Jag ska ärligt säga att jag struntar i om han vill ha det fler gånger eller inte för jag tänker i alla fall äta det igen så det så!)

Det Italienska köket och viktväktarna verkar vara min grej alltså. Ok, jag vet att jag bara har testat två recept än så länge men det har blivit full pott hos mig båda gångerna. De flesta recepten ser otroligt goda ut och man blir sugen på att ställa sig och tillaga allt bara för att få sig en liten smakupplevelse.


Kommentarer
Postat av: *Pinglan*

Det receptet fastnade jag för i kokboken idag när jag bläddrade igenom den innan mötet på vv :) Blir att testas snart.. kram

2010-01-15 @ 23:53:23
URL: http://www.lillrompan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin