Ingen motion för mig =(

Idag är min motionsdag men det är så dimmigt ute så man kan knappt se huset mittemot. Jag vågar inte riktigt gå ut i det vädret måste jag säga. Det är högst obehagligt!

Rundan jag går innebär att man måste gå liten bit på vägen där bilarna kör och det är jag inte beredd på att göra i sådant ruskigt väder! Dessutom är det regningt och kallt. Okej regnet hade jag kunnat stå ut med för det finns ju regnkläder men jag tror jag står över med tanke på dimman.

Jag hade sett fram emot att gå upp och äta fruksot och sen ta en mysig promenad. Det är så typiskt att det ska bli en massa förhinder när man ska ut och motionera. Jag försökte verkligen peppa mig själv till att gå ut men jag tycker helt enkelt inte att det är en bra idé.

Jag har väntat hela dagen på att dimman ska lätta men inget händer. Jag fick mig dock en liten minipromenad när jag gick iväg för att posta ett brev men jag måste säga (igen) att det var obehagligt med dimman. Nu börjar det dessutom bli mörkt och då vågar jag ännu mindre att gå ut och gå. *suck*

Jag får ta tag i promenaderna vid mitt nästa promenadtillfälle som är på Fredag. =)

Vad säger ni? Hade ni gått ut i den tjocka dimman?


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

det receptet kommer jag inte lägga ut idag utan det kommer upp imorgon :D

2009-01-14 @ 20:01:34
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin