En bra dag än så länge...


Dagen började med att jag ringde mormor när jag låg nyvaken i sängen. Efter samtalet gick jag upp och lagade gröt och åt framför alla bloggar jag följer. När gröten var uppäten gjorde mig färdig för att gå ut.

Stavarna och musiken fick följa med mig ut och det blev en runda på ungefär 45 minuter. Det var varmt och skönt att vara ute och jag gick runt ungefär halva byn kändes det som *fniss*. Nu vet jag ju att det inte riktgt är så för byn är större än man tror.

Luchen bestod av resterna från gårdagens kalops och det var riktigt gott. Till mellanmål har jag ätit lite morots- och gurkstavar.

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så att min man kan komma hem och så att jag kan gå iväg på ett Vv-möte. Ja ni hörde (läste) rätt. Idag ska jag äntligen gå på Vv igen och få lite nytt material och ny inspiration.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin