2009 Den bästa alla ♥ dag någonsin!

Igår fick jag verkligen motion! Vi gick ut nästan direkt efter frukosten och var ute ca 1,5 timmar och sen gick vi in en liten stund och vilade. Efter ungefär en timme eller något så gick vi ut en runda igen. Då var vi ute i en timme.

Det var underbart väder och vi hade sååå otroligt roligt. Dock skadade jag min rumpa ganska så rejält. Igår kunde jag nästan inte sitta alls och jag hade svårt att böja mig så att sittmusklerna fick jobba. Idag är det lite bättre men jag har fortfarande svårt att sitta helt avslappnat och röra mig utan problem. MEN det gör absolut ingenting för jag hade verkligen den absolut bästa alla ♥ dag någonsin! Det finns nog inget roligare sätt att motionera! =)




Kommentarer
Postat av: camilla

Härligt!!

2009-02-16 @ 10:08:16
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin