Ingen motion idag heller!

Jag är fortfarande inte "frisk" i gumpen. Det gör fortfarande ont att röra mig i vissa läge och att sitta ordentligt så jag tror jag skippar motionen och försöker kurera mig istället!

Det värsta är att jag inte slog mig en gång utan TVÅ gånger!! Första gången slog jag bara i gumpen och jag fick ont av det men vi fortsatte åka och vi gick dessutom ut en runda till och åkte. Andra gången slog jag i gumpen igen men denna gången slog jag inte bara i utan jag fortsatte att kasa en bit på gumpen i backen.

Jag är lite besviken för det är underbart väder ute och jag borde vara ute i den friska luften. Dock har jag lärt mig att man måste lyssna på kroppens signaler och ta hand om den annars blir det inte bra. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på idag.


Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj det åste kännts riktig.. jag har själv gjort det och nog känns det... Ger dig en tröst kram

2009-02-19 @ 18:48:50
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin