Knep och knåp...


Som vanligt har jag inte orkat ta fram kameran *dumma mig* Men jag har knäppt några kort med mobilen som jag tänkte visa er...

Jag satt häromdagen/kvällen/natten =P och gjorde en liten layout om var vi bor. Det kan ju vara en rolig grej att ha sen när man flyttar till större i framtiden. Att titta tilbaka och minnas vår första lägenhet ihop =)



Se var jag iväg och handlade i centrum en dag och då hittade jag detta ursöta "pumpking carving set" Jag kunde ju inte låta bli!! Jag köpte ett som jag skickade upp till min mamma och sen var jag bara tvungen att ha ett själv!



Ni förstår varför va?? =)


Och vad hände då med detta settet?? Jo det blev faktiskt använt för att göra en liten pumpa =) Den var nog egentligen lite för liten eftersom locket hela tiden bränns när man har ett ljus igång i den =P Men det var ju trots allt mitt första försök och den står utomhus så det ska inte vara någon fara.



Nu ska jag titta vidare på Cityakuten.


[Min dumma dumma dator håller på att dö. Den vägrar bli ominstallerad och bara kraschar hela tiden! Får låna Stefans bärbara så länge men vi skulle verkligen behöva en ny till mig *suck* Var fan ska man få alla pengarna ifrån??]

Ha det fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback