Sommaren 2008


Jag har gjort en riktigt söt sommarscrappis =) Gjorde den igår efter en del tjurande och svärande, Haha! Jag har alldeles för många foto att välja mellan. Skrev ut alldeles för många för att få plats med. Dock fick jag hjälp av Stefan när han kom hem. Vi lyckades välja de bilder som bäst representerar vår sommar 2008

Tyckte att den blev riktigt FIN och somrig. Den blev verkligen speciell för mig och Stefan. Den reflekterar verkligen vilken underbar sommar vi har haft i år. Det var inte förrän jag såg det på detta viset som jag insåg exakt hur underbar den faktiskt har varit. Vi har haft både roligt och mysigt och varit med om så fina ögonblick och stunder. Vi fick verkligen nytta av kemeran vi köpte =) Den var verkligen värd vart enda öre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback