Julkortsbeställning


Min chef beställde julkort av mig. Jag fick en budget att gå och inhandla materal för och det enda som fanns i stan var tyvärr Panduro Hobby. Jag måste säga att jag blivit mer och mer besviken över deras utbud när det gäller scrapbooking!

Hur som helst köpte jag på mig lite material och det kändes inte som att jag skulle kunna få ihop något med det lilla material jag lyckades köpa. (Ack så fel jag hade!)

Jag blev faktiskt ganska nöjd med mina kort och både chefen och hans fru nästan jublade. De tyckte verkligen att jag hade lyckats göra ett kanonbra jobb och de såg fram emot att få skicka iväg korten. (Skönt att veta att "kunden" blev nöjd! Det gör det hela mycket roligare.)






Kommentarer
Postat av: Åsa

Superfina kort!

Själv har man inte kunnat packa upp pysselsakerna. Det kliar ganka mycket i fingrarna ska jag berätta för dig! :)

2009-12-02 @ 18:47:48
URL: http://blommis86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback