Fantasin flödar


Igår gjorde jag denna layout. Jag skrev ut det runda fotografiet på Gerberorna för några dagar sedan. Jag kunde verkligen inte komma på hur jag skulle göra för att få till en snygg layout med den bilden. Då kom jag på att jag kunde skriva ut en bild till där man får se helheten med både blommorna och vasen. Efter ett litet missöde (som man inte längre kan se) blev jag nöjd med resultatet.




(Tusen tack till alla som ville rösta på mig! Jag vann tyvärr inte utmaningen. MEN det var så många som röstade på mig och hade inte tjejen som höll i utmaningen haft 5 poäng i sin röst så hade det blivit oavgjort mellan mig och vinnaren. Därför kommer jag att få ett litet tröstpris! Det tar jag tacksamt emot!)





Kommentarer
Postat av: Åsa

Fin lo! Ja e så sugen på att pyssla men har inge färg i skrivaren så får nog bege mig ut o köpa de :P



Hmm vi e lite kluvna i frågan om vi tar reda på de ja vill men inte han :P så vi får se :D

2009-06-03 @ 13:07:31
URL: http://blommis86.blogg.se/
Postat av: *Pinglan*

Vilken snygg LO, önskar jag hade mer tid att pyssla. Får se om det blir en svensk sommar eller jag får vänta mer till hösten.. ha en bra dag!

2009-06-03 @ 13:31:44
Postat av: mamma

oj, det va ju synd, tyckte den va fin. men alltid bra med ett tröstpris :)

2009-06-03 @ 14:27:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback