Snacka om otur!


Idag åkte vi in till stan för att köpa lite scrapbooking-saker till mig.

När vi är där hittar jag ett alfabete som jag tittat på länge. Detta alfabete är ett QuicKutz och jag läser inte den finstilta texten utan jag tar alfabetet och betalar 400 kronor för det.

När vi kommer hem till mormor och sätter oss för att titta på vad vi köpt inser jag att jag inte kan använda mitt nyköpta alfabete. Det fungerar inte till min QuicKutz Squeeze utan det fungerar endast till QuicKutz Revolution eller Double Do XL. Affären hade redan stängt och öppnar inte förrän på Tisdag igen. *suck*

Då har jag två alternativ nu och det är att åka in på Tisdag och lämna igen alafabetet och få tillgodokvitto eller pengarna tillbaka. Det andra alternativet är att behålla alfabetet och spara ihop pengar till att handla en Double Do XL och på så sätt kunna handla flera olika alfabet i framtiden utan att behöva oroa sig för om jag kan använda det eller inte.

Vi funderar faktiskt på att spara ihop till en Double Do XL och då kan jag ju säga till alla som läser min blogg: Pengar på födelsedagen uppskattas! *fniss*





Kommentarer
Postat av: mamma

Ja önska kan man alltid ;)

2009-05-10 @ 11:44:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback