Fikaburk


Jag har påbörjat en kurs som heter "Hela Livet" och i samband med den har jag även fått i uppdrag att fixa fika till våra fikarast.

Det känns tråkigt att ta betalningen och stoppa den rakt ner i fickan, det kan även se lite dumt ut i andras ögon när man gör detta och därför bestämde jag mig för att göra en liten fikaburk där deltagarna får lägga sina betalningar istället.

Jag blev ganska så nöjd med resultatet och det trodde jag inte att jag skulle bli från början eftersom jag använde mig av papper och dekorationer som jag inte var något vidare glad för. Det visade sig dock att sakerna passade hur bra som helst ihop och det blev en stilren liten burk att ta med till kursen. Jag hoppas bara att alla andra kommer gilla den också! [P.s det är en liten pringlesburk jag altrat! D.s]






Kommentarer
Postat av: Åsa

Super fin :) som vanligt när du är igång!

2009-10-01 @ 13:59:25
URL: http://blommis86.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Ja jo de kunde jag men de e så jääkla svårt o veta nä man ska le när man har den på auto :P

2009-10-01 @ 16:02:28
URL: http://blommis86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback