Regn & rusk = promenad?


Nu har jag verkligen varit duktig! Jag trotsade regnet och rusket, tog mina stavar och gick min runda. Det har jag inte gjort på länge nu. *fy skäms!*

Jag kände att jag behövde få lite frisk luft och röra på mig lite. Nu i efterhand kan man tycka att det inte var en så värst bra idé med tanke på att det regnade. Det såg jag faktiskt inte när jag gick ut och i början var det bara väldigt smått dugg men sen blev det lite mer under rundans gång. Jaja, det är sånt man får stå ut med ibland. Jag hoppas ju bara inte att jag blir sjuk nu.

Jag känner mig så trött, seg och hängig idag. Uttråkad till max och jag kan verkligen inte komma på något att roa mig med. Det blir väl en dag i soffan med "Days of our lives". Jag har nämligen en hel del inspelat eftersom jag inte orkar sitta en viss tid och följa det varje dag. Det är bättre att se det när man själv känner för det.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin