Vilket väder!


Äntligen tittar solen fram ordentligt! Det är så varmt och skönt ute idag.
 
Jag hade först inte tänkt ta någon promenad eftersom jag inte mår så värst bra just nu men när jag ändå var tvungen att posta ett brev passade jag på att ta med stavarna ut i fall att jag blev sugen på en runda. Det var så varmt att jag inte ens behövde min jacka. Jag hade bara en tjock tröja på mig och mina öronmuffar.

Det blev en lite annorlunda promenad för min del. Jag gick inte den vägen som jag normalt sätt brukar gå. Det kändes som om kroppen behövde chockas lite med en ny runda.

Jag gick ingen specifik runda utan jag gick hela tiden åt det hållet som kändes lite nyare och roligt. Jag höll mig på mitt område och det blev en runda på ca 20 minuter.

Om det är såhär fint väder i helgen får vi nog fundera på att grilla och vi får ta en liten promenad i skogen. Vi har ju rätt nära till en liten bit skog där jag bor så det kunde nog göra susen. Den rundan är på ca 60 minuter och det hade nog varit bra för mig att komma igång lite extra.


Är det äntligen vår, eller är det kanske att hoppas på för mycket?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu är jag rätt i allafall var just inne och skrev på din andra blogg =)Det är 20 minuter och det är bra för att inte alls tänkt gått ut..



Det finns väl inge snö när jag kommer ner förstår jag..



Det blir nog ingen vägning för mig heller, Jag har fått feber =( Kanske väger mig hemma i morgon om min snälla sambo säger vad vågen är...



Kramar om

2009-03-31 @ 15:17:44
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja visst är det härligt när solen kommer fram mer och mer nu ;) Då är det verkligen vår.Hoppas nu bara det håller i sig.

Här har vi däremot inte haft någon sol alls idag :(

Kram

2009-03-31 @ 18:15:26
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Sanna

Jag tycker du är duktig ändå vännen.. För jag vet att du kämpar med så mycket. Vikten i sig är svårt nog att hantera och det blir ju inte lättare när andra saker spelar in...



Tänker på dig vännen...



Kramar om

2009-04-01 @ 09:00:05
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin