Ingen motion & jag känner mig värdelös!

Jag har inte varit ute och promenerat idag, hade jag verkligen ingen lust med det idag. Sen tänkte jag att jag inte behövde gå ut heller eftersom jag skulle ändå gå med min man efter middagen ikväll. Men vad händer då? Tror ni inte att det har börjat regna här?! Då lär det ju inte bli någon promenad med min man heller. *suck*

Varför gick jag inte ut innan idag när jag faktiskt hade chansen? Känner mig bara så grymt deprimerad och har gjort nu några dagar. Sugen på massvis med skräp är jag också.

Tur att jag putsade fönster, tog hand om disken och dammsög fåtöljerna och soffan ifrån katthår. Då har jag i alla fall rört på mig lite. Om det nu räknas som att röra på sig? *suck*

           


Kommentarer
Postat av: *Pinglan*

Du och mannen får ta på er regnkläder och gå er promenad :) Förstår dig helt med att vara sugen på skräp.. Kanske är det tiden i månaden så du just känner dig lite deppig och sugen.. Hoppas det går över snart iaf! kram

2009-04-22 @ 16:27:14
Postat av: Maria

I know the feeling:(

2009-04-22 @ 17:38:59
URL: http://flickanhetermaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin