Mysig promenad


Det var riktigt härligt väder ute igår så när vi hade ätit middag tog vi en promenad ihop, jag och min man. Jag hade såklart stavarna med mig och kameran fick också följa med.

Det blev en runda på ca 60 minuter (3,24 km) men eftersom vi hade kameran med oss blev det nog bara 45 minuters promenad.

Jag tror att det blir en promenad efter middagen idag igen. Det var riktigt mysigt att vara ute och gå med min man och vi gick en annorluna runda och tittade på lite hus och områden i byn. Kan det bli mycket bättre?



Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt vännen go och glad ser du ut att vara också..Skönt att börja helgen med promenad... hoppas du får en fin helg nu...



Kramar om

2009-04-03 @ 15:33:08
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin