Trött, varm och andfådd


Nu har jag varit ute och gått en lång runda med mina stavar. Det blev en runda på ca 50 minuter och varm blev jag. Det är strålande solsken ute och knappt någon vind alls.

Jag gick och lyssnade på lite peppande musik och försökte gå i rask takt. Jag fick en sådan otrolig vilja och motivation av mitt förbannade plus på vågen idag. Det SKA banne mig gå denna veckan!!! Vågen ska gå under 90 nu.

Jag ska ALDRIG mer äta på Burger King för det är säkerligen där mitt plus kom. (Okej ska kanske inte säga aldrig men på ett ganska bra tag i alla fall!) Jag har ändå cyklat två mil och rört mig någerlunda, kanske inte så benhårt som jag skulle gjort egentligen. Jaja, det är väl bara att bita i det sura äpplet och kämpa vidare.

Håller vädret i sig blir det promenad med Stefan efter maten ikväll och då tror jag att vi kommer gå en lång runda. Kanske en timme eller mer. Det beror på vilken väg vi väljer att gå.


Kommentarer
Postat av: camilla

Bra ide att kolla platå häftet,det kan ju ju lite lust tillbaka.

Ha det bra

Kram

2009-04-23 @ 12:34:15
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: *Pinglan*

Vad bra du funnit motivationen idag :) Klart du kommer under 90 nästa vecka, särskillt om du fortstter med denna motivation du har idag pepp pepp kram

2009-04-23 @ 14:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin