Pilatesträning känns verkligen överallt!

Förra omgången jag körde Viktväkatrna började jag med pilates hemma. Jag tyckte det var ganska roligt och jag kände verkligen hur kroppen och framför allt låren och magen fick jobba.

Idag bestämde jag mig för att sätta igång igen. HAHA! Jag hade glömt hur jobbigt det var. Jag har lite värk i magen nu och hela jag känner mig lite småseg men då vet jag att det ger resultat i alla fall. =) Jag tror att jag ska gå och slappna av lite i ett härligt bad! =)

Jag kör med Winsor Pilates 20 minutersårogram. Det är lagom för mig! Jag hade inte orkat mer. Haha, i alla fall inte nu i början. Vem vet, om några månader kanske jag vill köra ett längre program. Jag ska bara försöka hålla i pilatesträningen först och hitta på massa undanflykter. =P

Ett litet klipp ur programmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin