30 minuters promenad


Idag har vi varit ute i det VARMA vädret och gått ungefär 30 minuter. Jag passade nämligen på att ta med stavarna när vi skulle till centrum istället för att cykla dit som vi oftast gör. På så sätt blev det 15 minuter dit och 15 minuter hem.

Jag har verkligen inte varit på bra humör denna veckan. Har bara kännt mig ledsen, sur och nere. Man kan kanske säga att jag har kännt mig allmänt tråkig och då har det även blivit lite illa med mina promenader. Jag hoppas att jag vaknar upp med ett leende imorgon och solsken på himlen så att jag kan ta tag i mina promenader igen!

Jag har ätit kyckling och potatisgratäng nyss och det var gott vill jag lova!

Jaha, då hade jag nog inte så mycket mer att säga. Nu ska jag nog fortsätta att pyssla lite med ett album som jag gör. Har pysslat med det några dagar nu och det börjar minsann ta sig och bli något av det. Bilder kommer upp i min "vanliga" blogg när jag är klar med det.

(Ursäkta att jag kisar så på bilden men jag hade solen i ögonen!)


Kommentarer
Postat av: Pulver

Ser lurt ut i gräset. Tänk på fästingar.

2009-05-10 @ 20:30:45
URL: http://viktminskning.blogsome.com
Postat av: Sanna

Härlgt vännen... du verkar ha kommit igån med motionen jätte bra. Åhh vad grönt det var där då, längtar hem...



Hoppas du får en fin dag nu..



Kramar om dig

2009-05-11 @ 08:19:38
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: camilla

Så härligt med promenader:) Kommer alltid på mig att jag slarvar med mina stavar när jag kommer in till dig och ser hur du går med dina;)

Så nu måste jag ta tag i det där:)

Ha en bra vecka

Kram

2009-05-11 @ 09:38:28
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin