Se upp i backen, här kommer jag!




Igår blev det en cykeltur efter maten. Tyvärr var det det kallt i vinden så jag var stelfrusen om fingrarna när vi kom hem.

För övrigt var det en underbar cykeltur! Vi har ett fantastiskt landskap här nere i Skåne måste jag säga. Det var en underbar utsikt under hela cykelturen och vi njöt av varje minut. (Förutom när vi gnällde över kylan *fniss*)

Det tog oss ungefär 2 timmar och 15 minuter att cykla och då blev det en runda på 2,5 mil. Det är jag riktigt nöjd med faktiskt! Jag börjar bli en riktig hejjare på att cykla långt nu ju.

Idag blir det nog en timmes promenad efter maten. Vi vill inte riskera att missa melodifestivalen ikväll så då får cyklarna en välförtjänt vilodag!








Kommentarer
Postat av: Pulver

Cykla är ju superhärligt

2009-05-12 @ 22:07:55
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin