Projekt nr 2


Idag hade jag grymt tråkigt så jag tog en gammal burk som där var kattgodis i och gjorde om den till en burk att ha julgodis i.
Jag har lekt lite med klarlack idag och det var ingen bra idé =P Jag fick öppna alla fönster och jag fick ta min astma medicin och sen fick jag lägga mig i sängen och fly från ångorna =P HAHA!

Vad har vi lärt oss av detta? Jo att klarlack är väääldigt snyggt att använda men att man helst ska sitta ute när man jobbar med det! =P *ska komma ihåg*

Jag har målat burken med guldfärg och sen har jag gjort en liten skylt som jag satt på "klistekuddar" eller vad det heter så att den ska "poppa ut" lite =) Sen har jag dekorerat den med små små silverpärlor [även snöflingan ovanför i:et är en slags pärla] och på locket har jag satt fast lite blommor och en massa juliga brads =D Runt skylten är det även juliga små brads i form av en julkrans =)

Såhär blev mitt resultat iaf:
[Ursäkta den dåliga kvaliten (IGEN!) har inte hunnit fotografera under dagen så det blev en mobilbild]

    

Nu blir det Cityakuten för min del och sen är det sovdags! Take care





Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

3d kuddar kallar jag dem :P

2008-10-22 @ 10:40:14
URL: http://blommis86.blogg.se/
Postat av: Miia

jätte fina:)

2008-11-07 @ 10:33:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback