Pysselhörnan...


Nu har jag haft kameran framme mina vänner! Jag har tagit bilder på mina projekt och jag har tagit bilder på min nya pysselhörna. Jag är supernöjd med min älskade sekretär! =)

Ni förstår varför va? ;o)



Katterna verkar också tycka väldigt mycket om den! =) Lådorna är fyllda med en massa scrapsaker också men jag behöver väl knappast fotografera allt det =P Nu ska jag bara få Stefan och lägga in skrivaren och lite andra program i datorn igen så jag kan börja scrappa någon gång! Blev så grymt besviken idag när jag insåg att jag inte kunde skriva ut de bilderna jag ville scrappa med. Denna dagen är verkligen TRÅKIG!  Har inte haft något alls att göra idag! =S Hoppas kvällen bär med sig lite mer att göra...

Ha en bra Fredag!





Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nu har jag lagt in en bild, som visar hur man gör:

http://junitjejen.se/2008/october/handskar-och-strumpor.aspx

Hoppas du förstår nu.

2008-10-31 @ 21:11:03
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback