Tinkerbell-Tingeling!!


=D =D Gud va jag äääälskar Tingeling! Jag är helt såld, alldeles förälskad i älvor! Något av det bästa jag vet! Samlar på dem här hemma! =) Idag såg jag filmen "Tinkerbell"    Den var ju bara sååå grymt mysig! Vilken härlig film =) Jag bara MÅSTE köpa den!!!  Jag kan varmt rekomendera er att se den! Jag vill så gärna berätta lite om den men jag är rädd för att förstöra det roliga för er. Ni får helt enkelt se den själva och säga vad ni tycker.?. 

Under dagen har jag pysslat färdigt med mitt senaste projekt. Ja, ni läste rätt "Projekt". Detta var verkligen ett projekt och tittar man på den ser det ut vara massa jobb! Men det var det inte =D Bara lite. Har man väl fått kläm på hur man ska göra så går det nästan som smör i solen *fnissar*. Nu är ni säkert nyfikna eftersom jag aldrig tycks komma till vad mitt projekt var/är =P

*trumvirvel*

Jag har gjort en julkalender =) Har jag suttit med i 2 dagar och scrappat ihop =) Det är ingen vanlig kalender där man öppnar små luckor på ett "papper" utan det är en kalender med små lådor att lägga saker i. Min tanke är ju då att min älskade man ska köpa lite scrappisprylar till mig att lägga i alla lådor =) Givetvis är lucka 24 extra stor =) Då hoppas vi på något riktigt spännande *hehe* 

Jag får ta lite bilder på den imorgon när det är bättre ljus så att ni kan få se min vackra skapelse. Den ser faktiskt nästan ut lite som en julgran *skrattar* Men ack så ljuvlig =D *Tittar och beundrar*

Ni får nöja er med 2 mobilbilder så länge...

  
  


Vad har mer hänt idag? *funderar* 
Ingenting faktiskt, eller nu ljög jag =P Jag fick äntligen min tid hos arbetsförmedlingen *suck* Vill inte ha med de nötterna att göra men man har ju tyvärr inget val. Iaf så har jag fått en tid till nästa Tisdag kl 15. Det enda positiva med det är att jag kan möta Stefan i stan efter att han slutat jobba så vi kan åka hem tillsammans =)

Nu ska jag titta lite på Cityakuten =) och sen blir det sängen.

Ha en underbar natt! /Den älvtokiga flickan...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback