Usch, vad läskigt!


Strömmen gick precis i hela lägenheten. Hela huset till och med skulle jag tro. Först trodde jag det var en propp men sen insåg jag att kylen och frysen också var påverkade av avbrottet. Strömmen var borta i kanske 1 minut och sen kom den tillbaka och så gick strömmen nästan direkt igen och nu är den tillbaka igen.

Det var faktiskt lite obehagligt måste jag säga! Jag hoppas verkligen att strömmen får stanna kvar så att vi kan laga mat sen när min man kommer hem. Ananrs är det illa mina vänner! Vi kan verkligen inte äta mer skräpmat nu!

Idag blev jag äntligen färdig med en scrappis jag har försökt få klar. Jag är inte riktigt nöjd med den måste jag säga. Det var svårt att få till den och jag har nästan inget material kvar alls i huset. *suck* Det är riktigt illa. =P

Inspirationen hämtade jag från denna mall:


Såhär blev resultatet:


Vad tycker ni? Får den godkänt?





Kommentarer
Postat av: världens bästa mamma

Den var jätte gullig.kram

2009-02-24 @ 16:44:23
Postat av: Åsa Nilsson

Superfin!

Du vart hittar du alla sådana sidor med skisser? :D

2009-02-24 @ 19:25:21
URL: http://blommis86.blogg.se/
Postat av: The Cowgirl

Hej snäckan.



Jag gillade verkligen bilderna =)

Du e grym!

Puuuussss

2009-02-24 @ 21:33:17
URL: http://thecowgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback