Äntligen pysslat lite!


Jag "lovade" er en bild på mitt album och den kommer ni få se nu. =)

Jag skrev "Julen 2008" med guldpenna igår men den verkar inte vilja torka. *suck* Jag hoppas verkligen att den torkar om den får ligga ett tag. Den har ju redan legat över natten och förmiddagen men texten var fortfarande inte torr. Om den aldrig torkar så blir jag väldigt besviken! Då vet jag inte vad jag ska göra...

Man kanske skulle lägga lite klarlack över? Då får det kanske en häftigt glänsande nyans också? *hmm* Det är något att fundera över. Men först vill jag helt klart se om det kan torka. Tycker den är snygg som den är nu. =)

Den ser mycket finare ut i verkligheten än på bild måste jag säga. Man kan aldrig riktigt fånga "känslan" i något på bild. Jag har i alla fall inte lärt mig att göra det än men det kanske kommer en dag. Vem vet?
(det buckliga under guldbandet är en "skruv" i albumet som jag försökt dölja lite snyggt och som jag sa innan ser det mycket bättre ut i verkligheten!)





Kommentarer
Postat av: Karin

ÅH....vad du är duktig...SÅ fint.

2009-01-15 @ 23:08:52
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: Hej söta...jo det är en 50-talare (disken)... men jag e sååååå trött på den. Får försöka sälja den eller nått. Nej inte slänga. Finns alltid nån som vill ha. Sen ska vi va rädda om naturen..))

2009-01-16 @ 09:54:23
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jätte fina:)

2009-01-18 @ 18:23:49
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback