Jag har den finaste kalendern!


Igår satt jag minsann och scrappade. Det var riktigt roligt och jag blev riktigt nöjd med resultatet!

Det blev en kalender med ett kollegieblock för att skriva inköpslistor på och på baksidan sitter det magneter så att man kan sätta kalendern på kylskåpet. Den är lagom liten och söt! =)

Jag har inte satt den på kylskåpet utan jag satte den på en griffeltavla som vi har i köket. Griffeltavlan är magnetisk så det gick alldes utmärkt att sätta kalendern där.




Vad tycker ni? Blev den fin?





Kommentarer
Postat av: Mian

Den var verkligen fin.. Men du varför säljer du inte såna saker för en liten slant så får du ju kanske lite ekonomi utav det:) Jag hade gärna köpt en sån=) Kram

2009-02-02 @ 12:21:20
URL: http://mian.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken cool! Verkligen unik. Jag ar ingen kalender anvandare, men skulle nog anvanda om man hade en fin en :)

2009-02-03 @ 03:01:59
URL: http://minforsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback