Jukebox på Liseberg


Vi har som tradition varje år att försöka ta oss råd och åka upp till Göteborg och gå på Liseberg. I Göteborg bor det en underbar vän till oss och han följde med oss till Liseberg i år och tog en massa foto på oss när vi åker karusell. Jag har massvis med bilder jag vill scrappa med från den dagen men här är i alla fall den första jag gjort.

Detta är taget mitt under åkturen i en karusell som heter Jukebox. Man sitter i en bil som ser ut att komma direkt ifrån 50-talet och så spelar de 50-tals rock ´n´ roll under åkturen. Denna karusell är underbar att åka och det kittlar ganska skönt i magen.






Kommentarer
Postat av: *pinglan*

Snygg LO och helt underbart papper :)

2009-07-16 @ 22:14:10
URL: http://lilltigern.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback