Jag kan (utmaning)


Nu har YooRee utmanat sina bloggläsare igen. Utamaningen hittar du inne på Yoli Designg här Denna gången skulle man göra en layout där man peppade sig själv och ökade sitt självfötroende. En layout som handlar om saker man klara av i livet eller är bra på helt enkelt.

Såhär blev min tolkning av utmaningen:

Jag gjorde små vimplar och en banderoll för att peppa och hejja på mig lite extra. I dessa små vimplar skrev jag sedan vad jag är bra på och vad jag kan klara av på egen hand utan att vara rädd eller fylld med ångest på grund av min sjukdom.





Kommentarer
Postat av: Yoli Design

uuuuuuuunderbar tjejjen....

å wow så häftigt med vimplarna!! Så himla suuupersnyggt!! :D Yiiihaaaaaaa....

Å skönt att du skrev ner saker i livet å inte bara scrapp!! :D det tyckte jag om..... det ska jag nog göra en också!! :D KUl att ha det samlat också, för man glömmer så lätt...



Ha det söööt du!!

Kraaaaaaaam



2009-06-15 @ 21:36:42
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback