Resultatet av utmaningen


Jag vet inte om jag blev så nöjd med resultatet men jag försökte i alla fall. Jag gav mig själv ännu en utmaning när jag gjorde denna layout och det var att på något sätt få med punchinella.

Jag tycker att layouten blev lite tom och enkel men jag tror inte den hade gjort sig bättre med fler dekorationer heller så den får se ut såhär. (När jag tittar på den tror jag att jag hade kunnat sätta "bingobrickan" lite rakare istället för så snett)


Här har ni journalingrutan

En av blommorna där jag sytt fast en liten mörkrosa pärla

Sist men inte minst gjorde jag en låtsas rosett med det bruna bandet





Kommentarer
Postat av: Yoli Design

åhhh så fint det blev!! :D

Läckert med den inzoomade rosen...



Ja, vilken gullig man du har som ger dig rosor... :D Inte ofta det händer... hmm någonsin?? Skrattar... fast jag får andra saker... hihi



kraaaaaam

2009-06-10 @ 17:59:48
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback