Clinen hjärta shopping!


Just nu känner jag lite bloggtorka måste jag säga. Jag har dock tänkt uppdatera er om hur gårdagen var men det kan jag inte göra förrän jag har fått rätt på det jag filmade igår. Därför tänkte jag istället bjuda på några bilder medans ni tålmodigt väntar. *ler*

Såhär kan det se ut när jag mitt inne i min egen lilla värld och handlar saker att scrappa med.

Man blir alldeles paralyserad och ser inget annat än stämplar, papper och diverse tillbehör.  Det konstiga är att det finns inget mer uppiggande och glädjande än att få gå in en pysselbutik, rolig prylbutik eller klädbutik och bara shoppa loss. Varför blir man så glad av det? Man förlorar ju bara en massa pengar på det. *skrattar*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback