Skapandet gör mig glad!


Jag är färdig med scraputmaningen jag fick i brevlådan men den kan jag tyvärr inte visa er än eftersom den ska vara med i en tävling.

När jag gjorde den layouten fick en sådan lust att göra en till och då gjorde jag denna.


Jag utmanade mig själv till att inte använda några scrappisblommor. Jag valde använda mig av knappar istället och det var riktigt roligt.

Jag gillar verkligen hur layouten blev. Färgerna är ljuvliga och jag tyckte att allt blev ihopsatt på ett mycket fint, roligt och annorlunda sätt för att vara jag.






Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den va fin, men jag var först i havet i år :D

2009-05-07 @ 19:18:42
Postat av: Maria

Jättefint gumman:) du är då dukgit.!!Jag vill med lära mig scrappa:P

2009-05-07 @ 21:45:53
URL: http://flickanhetermaria.blogg.se/
Postat av: Emma

Så fint! :D



Hoppas du mår bra och får en underbar helg!



Kram Emmawino

2009-05-08 @ 10:42:11
URL: http://metrobloggen.se/emmawino
Postat av: mamma

ups, det va jag mamma som var först i havet.vet inte varför det inte syns att det va min komentar vet att jag skrev in det. jaja hoppas det syns nu. krammizzar

2009-05-10 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback