Sparburk...


Jag har tittat runt lite på alla härliga burkar som tävlar i "altra en pringlesburk". Det var en del som hade gjort en "spargris" med sina burkar och jag blev givetvis sugen på att göra en jag också.

Jag valde att sätta dit mitt namn, skriva sparburk och sen sätta dit ordet "spara!" överallt på hela burken. Jag hittade knappar i en sybutik som det stod 1+2=3 på och de passade in prefekt när det är pengar det handlar om. På toppen satte jag dit 50-öringar eftersom dessa kommer att försvinna ganska snart.







Kommentarer
Postat av: mamma

så fin den va. en sån vill jag med göra.puss

2009-09-09 @ 18:02:40
Postat av: GMLT.se

Näää men GUD vilken HÄFTIG!! :D



Nu blir jag avis!

2009-09-10 @ 23:51:49
URL: http://gemiglivettillbaka.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback