WOW!


Jag vann! Min älskade julkalender fick äran att vinna tävlingen jag var med i. Vad roligt alltså. Sådant blir jag ruskigt glad över!! *ler*

Här är vad House Of Inspiration hade att säga om tävlingen:
"Vinnare i tävlingen!!

Den som väntar på något gott väntar ... ALLTID för länge :-)

Här kommer i alla fall en vinnare som jag lovat. Det var verkligen ingen lätt uppgift och DT gänget tyckte det var lika svårt! Vi enades dock om 2 st favoriter och det blev till slut .... *trumvirvel*

Bidrag nr 6 - Julkalender skapad av Clinen som är alldeles underbar! Otroligt kreativt & påhittigt :-)

Bidrag nr 4 - Kakburk skapad av Tesa som är en riktigt vacker och härlig kakburk! *smaskens*

Maila era adresser så kommer ett härligt paket med posten!

Stort TACK till alla andra som skickat in underbara burkar!"






Kommentarer
Postat av: *Pinglan*

GRATTIS :)

2009-09-13 @ 14:06:38
Postat av: mamma

grattis hjärtat.

2009-09-14 @ 16:44:28
Postat av: W

Grattis, det var du verkligen värd :)

2009-09-14 @ 23:07:28
Postat av: Åsa

Jag vet att jag är sääämst på att kommentera själv :) Tack för att ja fick lite inspiration från dig :D Och skojsigt att du vann :)

2009-09-15 @ 17:39:59
URL: http://blommis86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback