Min fina Tösen...


...kommer formodligen alltid att saknas här hemma.
Nu kan jag alltid minnas hennes små egenskaper och knasigheter hon hade för sig. Jag har nämligen skrivit ner vem Tösen var och allt hon gjorde under sin tid här hos oss. Jag har även skrivit om den hemska kvällen då vi inte längre kunde ha henne kvar.

Scrapbooking fungerar inte bara som en minnesform för mig utan det kan även fungera som terapi. Man får bearbeta en hel del genom att scrappa och berätta historier på sitt eget lilla vis. Både i text, bild/foto och form.
(Tanken är att jag ska skriva in hennes födelsedatum och "bortgångsdatum" i den tomma vita rutan men det får tyvärr vänta tills jag har köpt quickutzsiffror att stansa ut.)






Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så duktig du är på scrapbooking!!

Visst är scrapbooking bra på flera sätt. Man får utlopp för sin kreativa ådra, man bearbetar minnen och till sist har man en en form av ett minnesalbum med bilder och text.

2010-01-27 @ 19:02:31
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Pernilla

Tack så mycket och för titten hos mig , kul att du vill vara med och fira

Kram Nilla

2010-02-02 @ 17:53:53
URL: http://jajisses.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här...

Trackback